WII

Idag ringde en kille från boden och sa att han ville byta sitt chippade wii mot mitt xbox 360. Har haft ute anonsen ett tag men äntligen ringer nån. Han kom förbi och vi gjorde ett snabbt byte. Hitils är jag nöjd och de är kul som fan med "flumspel" iställe för dödsseriösa skjutarspel med omöjliga likadana uppdrag. Dessutom gör multiplayer spelet 1000 gånger roligare än xbox nånsin kommer bli även om man har live. Brännskivorna kostar inte ett piss heller gämfört med till xbox kostar dom typ 40kr styck. Ska införskaffa mig 2st wiimotes och 2 gamecubehandkontroller.

Jag och min far  har haft utvecklingssamtal över telefon med Sara. Jag måste läsa ut en bok å göra en bokrecension för att få G i svenska. Annars hade jag VG-MVG i grafisk, MVG i multimedia, VG-MVG i foto, å nästan IG i gymnastik, även fast jag pratat med Fredrik och han har sagt att om jag är med från jul så får jag G. Har typ missat 2 lektioner... Dessutom så sa han att jag hade livräddningen kvar som jag gjorde när alla andra gjorde den också. Han måste vara den virrigaste läraren som existerar alltså. Nu har jag resfeber eftersom jag åker på Fredag till USA med min far!

Kommentarer
Postat av: Anonym

VAFAN!? du var ju visst med! jag räddade ju dig på simmningen dära! han e idiot! JUST JA! måste ge dig pengar idag :O

2009-05-13 @ 10:59:51
Postat av: eroox

/ erik

2009-05-13 @ 11:00:30
Postat av: mickiz, den lilla kycklingen

men hur i helvete kan du bara ligga på vg-mvg i grafisk?! Du är ju en av dom bästa i våran grupp!!

2009-05-14 @ 21:33:38
Postat av: linn

HAN SA ATT JAG HADE LIVRÄDDNINGEN KVAR OCKSÅ FAST JAG INTE HAR DET!!! jävla skitfredde..

2009-05-19 @ 09:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0