Plastbit

Hejhej! Idag så har jag och min far tvättat ur hela min båt. När jag skulle skrapa bort en plastbit som skulle täta så sprättade jag upp en plastbit i ögan och trodde jag skulle bli blind. Som tur var det falskt alarm och synen kvarstod.

Senare mot kvällen så blev de gratis Lasergame med Henke, Robin, Petter, Gabriel och Felicia. Efter att jag bemästrat alla i lasergame så cruisade vi runt lite i min fars volvo och sen blev det grilla. När vi kommit fram till höträsket för att grilla så inser Robin att han tappat körkortsbeviset så han letar i hela stan efter sitt körkortsbevis. Det visar sig att Elin som jobbar på Kvantum hade hittat det och tagit hem det. Efter att ha hämtat körkortsbeviset och några cdskivor så for vi runt och cruisade lite till. Helt klart godkänd kväll.

Kommentarer
Postat av: Gabbelicious aKa lasergame master

höhö, vad jag kommer ihåg så vann jag båda matcherna?!;)

2009-05-10 @ 13:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0