MÖNSTRING

F21 09.00. Fick skjuss av min far dit för han skulle ändå till luleå. Yrar runt på f21 och lyckas tillslut hitta Hangar 81. När jag kommer in dit sitter en jättecool spännig kille och säger till mig; Jaha ännu ett Kronfall. Jag sa att jag är inte speciellt intresserad av att skutta runt och leka militär, det gjorde jag när jag var liten. Han blev tyst och efter ett tag inkallad till psykundersökningen. När han kommer ut har han tårarna i ögonen och försvinner och syns aldrig mer. Han fick alltså inte göra lumpen. Jag blir inkallad till psykgumman där jag säger att jag kan inte sova i samma rum som andra och att om jag måste göra lumpen vill jag helst ha ett helt eget rum. Hon tyckte att jag var yr i bollen och sa att lumpen är ingenting för mig hejdå. Fick sluta kl 11.00 och bussen skulle egentligen gå hem 17.00. GREAT SUCCESS!

Min far kom och hämtade mig på F21 och sedan for vi in till Luleå stad och käkade Suishi på en sushibar. Gott som fan! Pappa trodde att dom torra algerna som riset var inrullat i var servetter. Sedan på väg hem så sov jag gott i framsätet på bilen. Sedan var vi till Fortlax och hämtade min fars gamle hoj som är riktigt naajs.

Sedan fixade jag och min far kapellet till båten. Den som haft båten innan mig (min farfar) måste ha vart blind eller mkt lat. Kapellet ser ut som att man sytt ihop en hel utförsäljning av gamla blåa målarbyxor och sen sytt ihop de till ett kapell och sen gjort kapellpinnar av tandpetare å glasspinnar. Riktigt fult är det. Vi fick reda på att vi fått en båtplats inne i norra hamn där min båt kommer ligga, så vi for förbi med volvon och tittade på den. Det var redan 3st båtar sjösatta i hamnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0