Fredag

Hängde på stan efter skolan och var allmänt jättecool. Jag Mickan och Gabriel var på fiket uppe i gallerian och köpte glass. Jag köpte en sorbe som hette Fläder/citrus eller nå sånt. DEN VAR MYCKET GOD och ser ut som spott när den smält. Sedan fick Gabriel köra hem mig med sin motorped. 

Efter det blev de "fixa båtkapellet". Detta innebar att jag plockade lös kapellet till båten för min far som är bäst i världen på symaskin skulle laga det åt mig. Det slutade med att när jag skulle spänna upp kapellet på båten så gick en kapellpinne sönder och sen såg jag att min far sytt ihop halva kapellet till en boll.

Sedan blev det powernap och cykla in till stan och hänga på nodo. Kä'nde mig något homosexuell när elin och david for då jag var enda killen kvar. Men som tur var kom Erik och Dirty och räddade mig. Sen for vi hem till Judits pojkvänn Nano där vi såg Mister and Missis smith. Mickan som aldrig sett filmen tyckte att den var jättespännande och hon gillade verkligen kärleksscenerna i filmen. Sedan cyklade jag hem sjungandes med min Ipod. Som tur var så hörde ingen mig :)

Kommentarer
Postat av: judit

Haha, hade varit kul att se dig sjungandes på cykeln!

2009-05-09 @ 15:13:00
URL: http://fiskb.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0