Dag 7

Vi åt frukost på hotellet. Det var en mäktig buffe! Säkert 1000 olika sorter att välja mellan och 50 sorter till efterrätt. Efter det så tog vi det lungt på hotellrummet sen for vi å käkade lunch hela gänget på ett annat buffeställe. Ännu mer imponerande buffe! Det fanns olika bord om du ville ha skaldjur, fläsk, nöt, fisk, sallad och tillbehör. Sedan for vi förbi en butik och köpte halsmedecin till mig, för min hals har svällt igen av ACn i bilen. Efter det så var vi och shoppade hela dagen, sedan partade vi lite och såg Spinndoctors som spelade på hotellet. När vi kom till inträdet så hade vi gratisbiljetter från hotellrummet men dom ville inte släppa in mig för jag var inte 21. Vi gick upp på hotellrummet och fixade på mig min fars band som han fått där nere också tog han min biljett. Jag bytte kläder och tog på mig solbrillor sen gick jag bara in :). Där inne fick jag då handla öl utan att visa legget också. Efter spinndoctors hade vi tänkt dra ut, men dom trodde inte jag skulle komma in nånstans så jag gick å la mig istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0