DAG 4

Claes som bor i Kalifornien tog på sig ansvaret att ge oss en liten sightseeing runt Dana Point. Det började med frukost på ett omelettställe, sedan gick vi och tittade på utsikten över stranden. Sen tog vi bilen och for till en Gunstore. Dom hade massa bra och ha grejer som man inte fick köpa om man inte var amerikansk medborgare. Utanför Gunstoren stod en fin Lamborghini som jag tog en bild på. Sedan bar det av mot en Bombardier affär där dom sålde vattenskotrar. En ny vattenskoter i usa kostar ca 50 000kr! Sen besökte vi en bilaffär som sålde svindyra bilar. Dyraste bilen var en Ferarri so kostade 5 000 000 dollar! Dom hade bara svindyra samlingsbilar och sånna bilar som bara tillverkats i några exemplar. Billigaste bilen dom hade tror jag kostade 75 000 dollar. Vi var även in på Apple store och hörde vad dom sa om iphonen. 500 dollar skulle dom ha för den utan nå abonnemang, så jag bestämde mig för att vänta tills mitt TRE gått ut och sen ta NYA iphone med 32gb minne och 3,2mpixel kamera som går att filma med på ett abonnemang. Efter allt detta blev det powernap och sen gick vi ut och käkade.


Kommentarer
Postat av: Kim

Najs bilder lalla ;)

2009-05-20 @ 22:40:28
URL: http://kimhogberg.blogg.se/
Postat av: luddedinbroder

Hej, ring då och då :)

2009-05-21 @ 15:42:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0