DAG 3

Löst mina adapterbekymmer till datorn på ett enkelt och kreativt sätt... Vi har flygit från Chicago till Orange Country i Kalifornien. På flygplatsen såg jag världens coolaste polisbil! Vi checkade in på Dana Point Inn som ligger nära hamnen. När vi kom så var det fint väder men så fort vi kom in i Dana Point området så mulnade det till. Vi käkade på nått ställe i hamnen och sen gick jag hem och la mig för jag var så trött efter resan. Såg på internet att iphonen endast är med abbonemang, så det kan ju suga.

Kommentarer
Postat av: helen kg igen

OC haha vad nice. Där är det inte många med korvgubbemage säkert ;) vad ska ni göra där, när ska ni till las vegas?

2009-05-18 @ 17:36:18
Postat av: Anonym

Fan va kul å va där då!!

Har du hittat något B&J ställe ännu ?

2009-05-18 @ 19:08:03
URL: http://www.hannahsandstrom.blogspot.com
Postat av: Anonym

jailbreaka den hemma i sverige

2009-05-18 @ 20:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0