DAG 2

Vaknade typ 06.00 också tog vi en prommenad längs LAKE MICHIGAN, sedan åt vi frukost. Det var friterade mackor, stekt bacon, inlaggd frukt, och frosties som serverades. Vattnet här smakar klor och toaletterna är läskiga. Senare in på dagen så åkte vi in på NATIONAL RESTAURANT SHOW. Vi smakade på allt möjligt gott och äckligt. Läste att han från Hells Kitchen skulle vara där, men de tog nästan en hel tag att gå igenom 1 av dom 3 hallarna så vi lämnade det och for ut på THE NAVY PIER. Där stod US ARMY och imponerade med sin Hummer och sina kulsprutor på alla ungar som gick förbi. Vi satte oss på nå fik och drack bärs sen for jag och min far och Johan in till Magnicifent mile, som är gatan där alla affärer ligger. Vi var in på en Apple store och såg att iphonen kostar 199dollars. Sedan var vi in i ett köpcentrum som var stort som fan. Efter det for vi hem och vilade. På kvällen så tog vi taxin in till nå STEAKHOUSE där vi åt svindyrt kött som var det godaste jag ätit nånsin. Jag åt en hel 18oz bit och sen somnade jag i taxin påväg hem.

Kommentarer
Postat av: helen kg

vad fina bilder, vad duktig fotograf du är! Har ni bra väder? här i luleå är det sol och varmt, sommaren har kommit men den är väl spårlöst borta lagomt tills ni kommer hem. Hälsa Mats och Johan att allt är lugnt här, inget ställe har brunnit upp, bara en ruta som är krossad på 2an så lugna puckar! Ha det så skoj :)

2009-05-18 @ 17:19:58
Postat av: Kim

Sweet lallish ;) jävligt läckra bilder speciellt mot slutet där! :)

2009-05-18 @ 18:40:51
URL: http://kimhogberg.blogg.se/
Postat av: linn

Jävla skit också. Jag ville ju ha en Gordon autograf! Nåja, tack för försöket iallafall. Peeeeace out hombre.

2009-05-19 @ 09:18:29
Postat av: linn

jävla skit också. Jag ville ju ha en Gordon autograf! Nåja, tack för försöket. Peeeeace out hombre.

2009-05-19 @ 09:21:49
Postat av: linn

haha, nu spammar jag dig. det blev många kommentarer.

2009-05-19 @ 09:22:15
Postat av: hanna

HAHA Mats Hjarth!!! :P

2009-05-19 @ 21:30:41
URL: http://hhannabjork.blogg.se/
Postat av: mats hjorth

ps... ingen från vårat företag var på någon strippklubb..vi tar avstånd från det..mats

2009-05-26 @ 12:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0